Tuesday, October 19

Selamat Hari Jadi Isda Iskandar!!

aik..dah 20 tahun rupenye aku nie..haha..
walaupun hari berjalan begitu pantas..
aku ingat hari ini sampai bile2..
sebabnye tahun nie adalah tahun last aku sambut hari jadi dengan kawan2 poli..
tak de lah meriah mane pown..
tapi yang penting mereka semua tahu yang hari jadi aku hari nie..
walaupun tahu dari fb..huhu..
bergune jugak fb nie yer..
maybe tahun lepas agak mengecewakan untuk aku..
tak de sesiape nak wish birthday kat aku..sedih giler..=(
mungkin bagi korang birthday tue biase aje..
tapi bagi aku ucapan 'selamat hari lahir' tue atau yang sama maksud dengannya adalah menunjukkan orang yang kita ucapkan tue orang yang kita hargai dan sedari tentang kewujudan die..
bahase lain..die tahu kite hargai die lar..
mm..cukup2 la cite pasal bende yang da lepas2 kan..
yang penting sekarang nie aku tengah layan dengan keadaan jadi 'birthday boy' nie..huhu..
last..nak nyanyi lar lagu happy birthday untuk diri sendiri..huhu..
layan jek..

SELAMAT HARI JADI,
SELAMAT HARI JADI,
SELAMAT HARI JADI ISKANDAR,
SELAMAT HARI JADI..=P

ALLAH SELAMATKAN KAMU,
ALLAH SELAMATKAN KAMU,
ALLAH SELAMATKAN ISKANDAR,
ALLAH SELAMATKAN KAMU..AMIN..


sedapnye kalau dapat kek macam nie..huhu..


p/s:syok giler bile bukak fb..lbih 50 kawan ngan saudara wish birthday kat aku..bes giler lar..touching pown ade gak..huhu..kalau mereka semua bace blog nie..aku nak cakap..'nak hadiah!!!'..huhu

No comments:

Post a Comment