Sunday, June 12

Hazama layak jadi juara AF9

salam. tengok tajuk sahaja korang sudah tahu aku nak cerita pasal apa kan? haha. dah macam pemberita pulak aku ni. haha. sebenarnya aku baru je lepas tengok AF9. tiba2 semangat nak tulis pasal die. bukan pasal kemenangan die tapi pasal lagu baru die. walaupun baru first time aku dengar, aku dah tertarik dengan melodi die. buat aku terkesima. haha. btw tahniah lah kat Hazama sebab mejuarai Akademi Fantasia musim 9, musim yang terakhir. tak sia-sia kau tunggu selama 5 tahun. akhirnya berbaloi jugak.

ok . back to the story. actually aku nak kongsi dengan korang pasal lagu baru Hazama ni iaitu lagu Cinta Teragung. korang hayati bait2 lirik dan selamilah lagu die. ternyata mungkin lagu ini yang membawa kepada kejuaraan Hazama itu sendiri. =)

Lirik Lagu Cinta Teragung -Hazama Af9

Maafkan aku sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hatiku
Ternyata tak terkata
Rinduku padamu

Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk
Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Secebis perasaan ku hamparkan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta
Teragung darimu

Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk
Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Maafkan aku sekiranya
Tak termampu untuk
Mencurahkan semua
Isi hatiku


No comments:

Post a Comment