Monday, November 22

C.U.T.I

helo kawan-kawan..huhu..
skrg nie aku sedang bercuti..
selepas bertungkus-lumus time exam ari tue..huhu..
cite pasal cuti nie..mesti best kalau dapat jalan2..
memandangkan cuti aku nie hanya sekejap..
tak sampai sebulan pun..
so aku tidak kemana-mana la..
dok rumah saje la..
kena jaga baby la..
baby baru lahir la..huhu..
cakap pasal baby..
mm..iye..mmg yer pun..huhu..
kakak aku baru sahaje bersalin..
anak perempuan..comel lorh..tembam giler..
nie anak kedua kakak aku..
nama die Tuan Dhia Zahirah..
mesti korang pelik kan kenape ade 'Tuan' kat depan name die kan..
huhu..(dgn bangge nak cite nie..=p)
sbnarnye 'Tuan' tue memang nama keluarga bapak Dhia tue..
abang ipar aku lar..
cam 'Wan','Meor' jugak..
nama abang ipar aku..Tuan Muhd Hafiidz..
nama abang Dhia tue..Tuan Muhammad Umar..
'U' yer bukan 'O'(kakak slalu pesan camtue..huhu..)
bile aku sudah ade kat umah nie..
so aku kena tolong kakak aku la nak jage anak die..
bukan jage Dhia..aku kene si abang die..Umar..
nak jage Umar nie bukan senang..
kalau marah sikit menangis..
mane tak tension Pak Su(aku la tue) nie..huhu..
si Umar da la buas..
ari2 kene perhatikan die jek..
penat2..huhu..
semua xde kat umah..
tinggal aku dan kakak aku..
suami kakak keje kat Selangor..
die balik tiap hujung minggu jek..
kakak aku dok kat ipoh sekejap jek..
time die tgah bpantang saje..
nanti die balik la kat Selangor balik..huhu..
itu jek aku nak cite tok entri kali nie..
bawah nie ade gambar Dhia dan Umar..
ade rupe Pak Su die x??huhu..


Tuan Dhia Zahirah dan Tuan Muhammad Umar

No comments:

Post a Comment