Monday, November 29

Selamat Kembali Ke Poli!!



wah..lagi beberape hari lagi nak daftar poli balik..
malas ke seronok??
mm..entah la..
nak sem last nie..
bertambah-tambah la kerja aku..
tapi aku bersyukur dengan result exam aku pade sem 5..
harap aku boleh kekalkan or naikkan lagi pointer aku tok sem 6 nnt..
niat dihati mahu dapat Anugerah Ketua Jabatan (AKJ)..
tapi ape kan daye..
itu jek mampu aku lakukan..
azam aku tok sem 6..
harap2 dapat AKJ la..
korang doa2 la tok aku yer..huhu..
pade membe2 yang akan mendaftar ke tempat pengajian korang balik..
aku nasihatkan..refesh otak korang semula tok modul yang baru nie..
agar xblank bile nak blaja nnt..
pade yang terlampau enjoy time cuti..
agar xleka yer..huhu..
cam pakar motivasi plak aku..huhu..
btw..good luck for all us..=p

No comments:

Post a Comment