Saturday, April 10

jenuh pikir

BORING!! BORING!! BORING!!
ape nak buat nie..
hari-hari bukak laptop jek mesti bukak myspace atau fabebook..
dah xtau nak buat ape dah..
mcm dah set dlm kepala otak nie..
kalau ade orang nak msj xpe gak..
maybe xde la aku boring camnie..

mm..
maybe itu salah satu sebab wujudnye blog nie..
aku lame dah pikir nak blog mcm nie..
pastu tengok pulak kawan-kawan sume dah ade blog..
AKU POWN NAK JUGAK!!
huhu..

SEBELUM TUE!!
korang mesti terpikir knape la aku pilih tajuk blog nie AKU JIWANG KARAT..
first,
tujuan aku buat blog nie..
sebenarnye..
nak kongsi luahan perasaan aku..huhu..
kongsi lagu yang aku minat..
movie yang aku tengok..
mcm2 la tentang aku n maybe lain2..
selain menghilangkan rasa boring aku..hmm..
jenuh jugak la nak pikir tajuk dier..
nak pilih tajuk mesti n terbaik..
mcm trademake aril af7 tue..
"TERBAIK WOK"..
huhu..


masa : 2.45 pagi
tarikh : 10 April 2010
mood : happy

p/s: susah gak yer nak buat blog nie..
nak pikir ayat lagi..
aku nie bukan hebat sangat menulis2 nie..
mm..cube la gak..=]

No comments:

Post a Comment