Monday, April 12

janji ditunaikan

SEMALAM best gler lepak..
sampe lupe nak balik..
letih punyer pasal aku tido smpe tgahari..
huhu..

hari nie aku kena tunaikan janji aku kat epol..
sebenarnye epol baru jek lepas operation tengkok..
tulang tengkok die patah semasa die maen ragbi..
mase die kat wad aku janji kat epol yang aku nak blanje die KFC klu die cpat sembuh..


Syarifulhasan @ Epol: 2 jam selepas operation..siann..


so hari nie la harinye..
memandangkan epi ade sekali..
aku ajak la due-due skali pegi makan KFC kat JJ..


Jaya Jusco,Ipoh @ JJ


kami pegi dalam kul 2.30ptg..
sampe2 kat JJ tue kami jalan-jalan cuci mate wlaupun perut tgah lapo..
huhu..
dalam satu jam jugak la kami jalan-jalan..
lepas tue baru kami pegi makan..

nak jadikan cerita..
aku nak ajak epol makan KFC..
tp epi pulak buat hal nak makan burger MCD plak..
hmm..


Nak pilih mane satu nie??!!


Last2..aku buat kputusan suruh epi beli burger kat MCD..
pastu makan kat KFC..
aku ngan epol order KFC aje..


KFC + MCD = kenyang!!


sambil makan tue sempat jugak kami bergambar..
huhu..


aku dan epol tengah kusyuk makan..



KENYANG!!posing kejap..huhu


lepas dah kenyang tue kami lepak kat atas bumbung JJ..
ape lagi bergambar la..huhu..
tp xbanyak sangat kami tangkap gambar..
due tige camtue jek..
coz cuaca panas sangat..





setengah jam jugak lepak kat atas tue..
sampe terbakar kulit..

dalam pukul 6 camtue kami gerak balik..
sebelum tue kami sempat pegi timbang berat..
sanggup pegi beli air untuk dapatkan 20sen..huhu..
resultnye..


cube teka berat aku yang mane satu??


tp epol xpuas hati ngan berat die..
die cakap penimbang tue tipu..
hmm..entah la..

dalam pukul 7 epi nak gerak balik lenggong dah..
sempat jgak bersalaman kami bertiga..
xtau la bile lagi nak jumpe..
sem depan kot..

No comments:

Post a Comment