Sunday, April 11

kawan macam adek beradek

hari nie aku macam biase lar..
aktiviti yang aku paling suke buat..
iaitu TIDO!!
huhu..

hari nie jugak aku jumpe membe2 aku..
best jugak lar..
coz lame xjumpe kan..
sejak kami prac nie..
sorang tue kadang2 jek dapat turun Ipoh..
die prac kat Lenggong..
name die Muhammad Khuzaifi b Wahab..
sorang lagi nie prac kat ipoh jek..
tp kami jarang jumpe sebab sibuk ngan keje..
name die Syarifulhasan b Hashifudin..
kami nie rapat gler..
dah anggap macam adek beradek da..
coz kat p0li kami selalo bertiga..


gambar semasa makan malam POLIBRIGED
dari kiri: Khuzaifi @ Epi(achik),Syarifulhasan @ Epol(Along) dan aku (Angah)


mlm tue kami lepak kat GB @ gelas besar..
kat area ipoh nie gak la..
depan Greentown Mall ipoh..
maybe korang xtau kan..huhu..
sebab org selalo panggil tempat tue HB road..

lepas tue kami pegi gerbang malam..
saje jalan-jalan..
sambil tue teman epi beli barang..


Gerbang Malam,Ipoh


Last..kami lepak Pesanjung dekat MBI..
minum NESLO sat..
huhu..
sembang2 sampe lupe nk balik..=p
best giler lar..
skali skala dapat lepak camnie..

p/s: dalam entri nie aku cerite yang aku study kat poli iaitu Politeknik Ungku Omar..
aku skrg nie tengah prac..
n aku ambil kos DIPLOMA KEJURUTERAAN ELEKTRONIK(KOMPUTER)..
sikit2 aku akan cerite pasal diri aku..
coz biar korang rajin bace entri aku yang seterusnye..huhu..
mm..sori la ayat2 aku buat korang bosan nak bace..
still tengah blaja lagi..huhu

No comments:

Post a Comment